۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

زلاتکو پیگیری حرف‌های دایی را به باشگاه واگذار کرد/ تساوی دربی بدرد نمی‌خورد

زلاتکو پیگیری حرف‌های دایی را به باشگاه واگذار کرد/ تساوی دربی بدرد نمی‌خورد

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته حقوقی این باشگاه پیگیر مصاحبه‌های مطرح شده از سوی مسئولان پرسپولیس است، گفت: کرانچار پیگیری صحبت مطرح شده از سوی دایی علیه خود را به باشگاه واگذار کرده است.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دیدار حاشیه‌های دیدار سپاهان با پرسپولیس که همچنان ادامه دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کمیته حقوقی باشگاه مصاحبه‌های مطرح شده خصوصا اینکه  می‌گویند داور به سمت دیگر غش کرده و یا داستان آب‌ها مطرح می‌شود، بررسی و پیگیری‌های لازم در خصوص آنها را انجام می‌دهد. البته ما به هر شهری برای بازی می‌رویم، خودمان هتل را انتخاب و وسائل لازم را تهیه می‌کنیم و اگر اتفاقی افتاد، خودمان مسئولیت را قبول می‌کنیم.

وی در مورد اینکه نباید محل اسکان کادر فدراسیون و داور بازی، در هتل تیم‌ها باشد را به فدراسیون مربوط دانست نه میزبان و افزود: متاسفانه در فوتبال اینقدر به حا‌شیه‌ها می‌پردازیم که اصل یعنی همان فوتبال، فراموش شده و رشد نمی‌کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان کمیته داوران را مسئول پاسخگویی به مسائل مطرح شده در مورد داوری و نحوه قضاوتش در آن مسابقه دانست و تاکید کرد: بارها اتفاق افتاده که در بازی با پرسپولیس داور به ضررمان قضاوت کرده است. آن بازی معروف که پرسپولیس با ضربه دست پیروانی در اصفهان پیروز شد و یا بازی فینال لیگ که داور 7 دقیقه وقت اضافه گرفت تا پرسپولیسی‌ها گل بزنند.

وی اضافه کرد: آن بازی فینال لیگ بود و ما با شکست از پرسپولیس قهرمانی را از دست دادیم اما این بازی ابتدای لیگ است و فرصت برای جبران زیاد. الزاما تیمی هم که 10 نفره می‌شود، بازنده نیست زیرا ما در نیمه نهایی جام حذفی، 10 نفره با پرسپولیس مساوی کردیم و 9 نفره آنها را 4 بر یک شکست دادیم. این مسائل جزو اتفاقات فوتبال است و اگر بتوانیم با آنها کنار بیائیم، موفق می‌شویم.

تابش در مورد اظهار نظر علی دایی که اعلام کرده شاید زلاتکو کرانچار حالت طبیعی نداشت که آن صحبت‌ها را بیان کرده است، گفت: تاکنون رفتار غیرطبیعی از زلاتکو کرانچار در تمرینات و مسابقات سپاهان ندیدیم و آیا کسی هست که تاکنون دیده باشد این مربی در پیش، زمان برگزاری و پس از بازی صحبت‌ها و رفتارش غیر طبیعی باشد. آقای کرانچار هم پیگیری این صحبت علیه خود را به باشگاه واگذار کرده است که کمیته حقوقی ما هم پیگیر آن هست.

وی در خصوص اینکه کسب 3 امتیاز برابر پرسپولیس سپاهان را به رده دوم رساند، تصریح کرد: یکی از اهداف هر سال ما موفقیت نه تنها در فوتبال بلکه در سایر تیم‌های باشگاه است. البته با مشکلاتی که داشتیم، نتایج هفته‌های گذشته طبیعی بود زیرا نویدکیا و جواهیر سوکای را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و یعقوب کریمی و آرش افشین نیز مدتها مصدوم بودند. در ابتدای فصل هم تمرینات ما در غیاب بسیاری از ملی‌پوشان آغاز شد اما امروز کم کم تیم در حال رسیدن به هماهنگی و کسب جایگاه بهتر در جدول رده‌بندی لیگ است.

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان در مورد دیدار این تیم در هفته یازدهم با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: نتیجه این بازی برای ما بسیار مهم است، ضمن اینکه تساوی بدرد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. همیشه سعی کرده‌ایم دربی را در کمال رفاقت و احترام برگزار کنیم و در این بین حتی سکوهای تماشاگران بین دو تیم تقسیم می‌شود.

وی  ذوب‌آهن را حریفی نیرومند خواند و ادامه داد: حاشیه‌های بازی با پرسپولیس تاثیر منفی در نتیجه تیم سپاهان در دربی اصفهان ندارد زیرا ما به آینده فکر می‌کنیم نه گذشته. همچنین بازگشت سعید آذری به باشگاه ذوب‌آهن که فردی تحصیلکرده و با سابقه است، باعث می‌شود، جذابیت‌های این بازی بیشتر از قبل شود.

تابش در پایان انتخاب مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: گزینه خاصی تاکنون مطرح نشده اما کارهای بدون وقفه پیگیری می‌شود زیرا کارها در این باشگاه وابسته به سیستمی منضبط است و تغییرات مشکلی در آن ایجاد نمی‌کند.

کد خبر 2142750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha